lördag 12 september 2009

Lördag

Då har lördagen anlänt. Barnen har precis somnat och H jobbar.
Jag håller på att vänja av Bella vällingen på natten och att somna själv i sin säng. Jag har vart så lat med det innan. Men nu får jag verkligen sota för de för fy så jobbigt. Hon skriker så högt och länge med men jag måste ju. Så dum jag är som inte började tidigare.
Igår somnade hon kl 19 som vanligt. Sen vaknade hon igen vid halv 10 och bara gallskrek efter välling. Vid 12 gav jag upp. Jag va så trött att jag mådde illa. Jag trodde verkligen att jag skulle klaraq de igår och att jag är envis men vi har tydligen nån som är envisare. Men nu är jag så trött på detta och de måste få ett slut nu. Så får kämpa på ett tag till sen hoppas jag på bra nätter.

Ikväll blir de lugnt. Ska laga tacos sen äta marängswish (åt aldrig igår). Finns väl säkert inte nåt roligt att se på tv heller. Jag längtar till alla bra och roliga serier börjar. Speciellt grey´s.
Nu ska jag sätta på kaffekokarn coh luta mig tillbaka i ett par minuter.

Trevlig lördag

1 kommentar: