fredag 12 juni 2009

?

Har jag kanske slutat blogga på heltid nu? Inte för att jag har gjort de ofta innan men nu har de verkligen gott FÖR lång tid sen jag bloggade. Jag tänker varje kväll att jag ska sätta mig ner och skriva en el 2 rader men de blir aldrig av. De han.dlar om att jag hittar alltid nåt annat som jag måste göra och LATHET.

Nu idag så har iaf mina barn vattenkoppor. Nadja bryr sig inte men Bella är en stor prick hela hon. Stackars barn , finns inte ett ställe på hennes kropp som inte har prick. Sen en massa feber på de. 2 nätter nu så har varken jag eller Bella fått sova många timmar. Hon har fått lega på mig typ hela nätterna.
Till nåt helt annat Bella är snart 7 hela månader, helt sjukt vad tiden går. Hon försöker för fullt här att krypa och med benen kan hon men inte armarna men de börjar komma små krypsteg framåt. Har trott hur länge som helst att hon ska krypa men de tog visst längre tid.

O snart är det semester, weei. För Hamed alltså. Så vi ska förhoppningsvis om allt passar åka till min systers mans föräldrar. De har en sommarstuga utanför norrköping någonstans. Så där ska vi mysa med hela min familj, fiska , bada, äta gott (som alltid där) och gå på kolmården. Kommer bli super uppskattat av Nadja.

Ikväll blir de lite fredagsmys och kanske se en film. Men nu ska jag ta hand om min lilla prick som gnäller en massa.
Förhoppningsvis så hörs vi snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar