onsdag 29 april 2009

Ingen smålandsresa

Nej som sagt den har blivit inställd då Nadja är sjuk igen. Stackan har fått feber o en jädra hosta. Så nätterna är de inte mkt sömn nu för den där hostan och då behöver jag pappa Hamed.
Inte kul heller att åka dit och sen bara vara hemma för att Nadja inte orkar göra nåt. Där har vi ju liksom trädgård , gunga o sandlåda. Sen att träffa kusinerna och inte ens orka leka som de brukar göra. Då skjuter vi fram resan till slutet av maj istället då vi ändå ska hem och fira min farfar som fyller 85år:)
Men min pappa kommer hit idag och stannar förhoppningsvis tills på fredag och sen kommer min mamma hit efter helgen.Så jag får nöja mig med det istället och de går mkt mkt bra.

Idag så finns inte mammas (o mina):) katter längre. Känns ganska jobbigt faktiskt. Beundrar mamma massa som klarade av att lämna de idag. Hade själv aldrig klarat att hålla kvar tårarna. O jag är mkt tacksam för att jag inte var hemma i storebro när de skulle åka. Men förstår att de va tvungen att ske. Men men nu får de vila iaf.
Nu sitter jag i Nadjas rum med datorn i knät och tittar på när Nadja och Bella leker lite.
Snart kommer pappa hem från jobbet och morfar kommer hit. Då ska vi smarra pizza.
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar