lördag 17 januari 2009

sjuklingar

jaha då har jag varit sjuk, feber o ont i kroppen, ajaj.
Men igår eftermiddag så bli Nadja dålig i magen o de fortsätter fortfarande, stackare.
Antagligen magsjuka tror de. Men har bara kommit från ett håll.
Men e lite gnällig oså men får hon titta på pippi el emil som hon älskar så går de bra så.

Nu på morgonen har vi hunnit me lite.
Bytt blöja sa 20 ggr
Köpt dammsugare, skulle köpa Lips också till xoboxen så jag o Nadja kunde använda våra Underbara sångröster, men de va slut. Typiskt
Dammsugit
Diskat
Lagt i en tvätt
Vikt tvätt
och nu sitter jag här för Nadja sover o H spelar xbox.
Bella tittar på när pappa spelar.

Kvällen blir lugn eftersom inte så många vill komma hit o mysa pga ifall Nadja e dålig.
Men vi får göra något gott o smaska på o mysa o busa med varanda.

Nu vet jag fler som jag känner som är gravida. Såå himla roligt. Blir så glad för eran skull för de e så underbart.
Nu ska jag hoppa in i duschen o sen hänga upp tvätten.
Sen blir de att njuta av att de är lördag och att H är hemma:)
Smack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar